Onsdag 24 februari

Idag har jag föreläsning kl.13 till 15. Så nu på fm har jag läst kurslitteratur...

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på mer idag. Det blir nog träning på pilatesbollen, eller friskis. Börjar känna lite ont ihalsen, jag hoppas verkligen inte att jga blir sjuk. Det vill jag verkligen inte.

Igår var jag på jobbet i två timmat. Det gick jätte bra tycker jag. fick två samtal då jag skulle prata engelska. Aaah det la gansla bra, jag blev lite ställd där, jag kan ju prata engelska, men det är just det termerna man ska använda som jag inte riktigt kom på just då, men jag fick hjälp..

I helgen kommer det nog inte hända så mkt, får se om jag åker ner till Hässleholm en sväng....

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0