Måndag vecka 12

Jag har tänkt på en sak, jah vill alltid veta hur min nära och kära mår. Jag bryr mig om hur andra mår och jag är en person som alla kan prata med oavsett vad det gäller. Jag har många som jag känner att jag kan prata med om allt och jag hoppas att ni vet vilka ni är. Jag är så tacksam att jag alltid kan komma till er när det är något som tynger mig eller det behöver inte bara vara saker som är jobbiga, allt helt enkelt. Fast sen finns det dem som bara pratar om sig själva, och inte alls frågar hur man mår... Varför är det så? I och för sig alla är inte sådana som bryr sig hur andra mår, så egentligen är det inte så konstigt. För mig är det naturlig att bry sig för jag vill bry mig, men för andra är det inte naturligt! Så, det var det jag ville säga om det.

Idag har jag varit i skolan hel dagen med mina underbara vänner och gjort klart ett arbete, och gjort en redovisning som gick bra. Nu sitter jag hemma och pluggar lite, ska snart träna på min pilatesboll, får inte bli försent för annars kommer jag inte kunna somna. Så det får det bli!

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Johanna R

Jag bryr mig om dig:)

2010-03-25 @ 10:42:13
URL: http://johannainyc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och andra ÄLSKAR dig!

2010-03-25 @ 21:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0