Söndag 21 mars

Idag fyller min vän Johanna år. Så ett stort grattis till henne! Hoppas hon får en jätte bra dag!

Vad som händer idag är inte så mycket, jag sitter och pluggar, ska strax äta lunch tänkte jag. Börjar bli ganska hungrig nu! Det blir hemmagjord pizza, MUMS. Jag bjöd Emelie, Therése och Malin på det igår, så det blev en bit kvar. Vi hade myskväll igår och såg på The green mile, men vi såg inte klart den för den var så lång, så jag spelade in den.

Imorgon har vi redovising på ett arbete, så jag ska öva på framträdandet sen i eftermiddag.

Ikväll ska jag titta på det The Hills och The City =) och sedan på en av Johan Falk filmerna. Så det får bli en myskväll med mig själv och lite popcorn =).

Ha en bra dag ni som läser, om det är några som läser!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0