Tisdag 9 mars

Nu var det ett tag sen jag skrev här, typ en vecka sen. Idag har jag pluggat en hel del, läst en låååång artikel till ett seminarie. Det var väl inte direkt det roligaste jag har läst. Till lunch blev det kycking i ung med bulgur och wokade grönsaker, blev mycket gott. Sen på eftermiddagen blir det cor/bosu på Friskis, ska bli nice. Känner att jag bör träna lite mer nu åt inte mkt nyttigt i helgen =).

Imorgon ska jag jobba i växeln, börjar redan klockan 7.30. Det är för att jag ska få vara med när de startar upp allting. Så imorgon blir det en lång dag. Skolan mellan 13 och 15 med föreläsning, därefter blir det träning och "halv-åtta" hos Malin. Det ska bli kul! =)

Tack och hej nu ska jag läsa lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0